dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Hon svarade när jag ringde, är hon sjuk?!

Hejsan!

Vecka 37 är det nu och jag har jobbat, känns så underbart att inte ha några läxor längre:D Det var kalas för en liten tjej som fyllde två och man brukar få ett fint förkläde då med sitt namn på:) Kommer ihåg att jag också har ett sånt, undrar vart det är någonstans:) Efter jobbet började jag kolla vilka vedklampar som fattades och det var fyra av 40 så jag hämtade fyra nya och skulle börja skriva men då var pennan slut:/ Var tvungen att åka till ICA för att köpa en ny och samtidigt gick jag till banken och lämnade in en blankett om att sätta in pengar för jag hade fått pengar från skatten på ett papper för några veckor sedan:D Money, Money, Money, det tackar man aldrig nej till:P
 
 
 
 
Igår ringde syrran mig på kvällen och ville ha hjälp med en bild som var fel filformat:) Hon skulle även använda bilder till FB men man var tvungen att ändra storleken helt och hållet och syrran kan inte sånt så det gjorde jag:) Jag fick även äran att göra en affisch åt henne som ska sättas upp på Handelshögskolan i Stockholm, funderar på att skriva mitt namn om den blir snygg så kanske fler frågar om jag vill göra affischer:D Jag ringde även henne ikväll för att säga att jag ska på hajk i helgen så jag måste ha uppgiften innan och lyssna noga nu! Syrran svarar aldrig, ALDRIG, i telefonen men idag, IDAG, svarade hon jättefort och det är nog första gången för henne! Är hon sjuk? Något är det ju i alla fall för hon svarar aldrig när man ringer:/
 
 
 
 
Idag har det varit scouter och då stod Jeriko på schemat, tanken är att vi ska lära de yngre så att alla i scouterna kan spela Jeriko:) Det gick bra och vi hittade dock inte alla vedklampar igen, denna gången förlorade vi två stycken:) Undrar vad de människor tänker när de hittar dem, det står trädgård, älg, bit och buxbom på dem:P Man märker nu hur mycket arbete man måste lägga ned på att arrangera Jeriko och scout-träffar nu när man själv gör jobbet:) Livet var lättare när man var liten och inte behövde ta så mycket ansvar och bara kunde glida med i livet;) Som sagt är jag väldigt glad över att jag inte har läxor mer så nu kan jag sova utan att vara stressad över allt och lite till, dröm sött:)
 

Kommentera här: