dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Första september 2013!

Hellojsan!
 
Idag är det första september och jag vaknade upp i Stockholm i syrrans lägenhet med mamma och pappa:) Efter frukosten åkte vi till söder igen för pappa ville kolla på husen för han hade hört något om dem:P Vi åkte till en badplats och bredvid fanns ett elljusspår med massa maskiner så man kunde träna:P Pappa blev helt till sig och tyckte det var genialiskt att ha maskiner i skogen bredvid ett elljusspår så jag var tvungen att fota allihopa för han hade sin mobil i bilen:P Vi gick en bit också och hamnade i ett kvarter med fräna hus:) Pappa ska ju alltid titta på hus och vill flytta och köpa så nu blev han inne på just Södra, helst i Bromma tycker han också:P Eftersom vi tillslut kom till Bromma och Abrahamsberg så kom pappa på att vi skulle leta upp kyrkan för att se var Abra höll hus för jag har tydligen pratat lite för mycket om dem;)
 
 
 
 
Så det gjorde vi och han tvingade mig att ta kort som bevis att jag varit där och sen körde han in på parkeringen och då kom det ut massa folk från någon Gudstjänst och jag tror inte jag såg någon jag kände men de äldre skrattade lite för jag typ skrek till pappa att vi inte skulle svänga in och viftade med armarna:P Om jag hade sett någon från Abra hade jag givetvis klivit ur bilen och sagt hej men jag tror inte att någon var där just då:) Pinsam pappa men nu vet jag var Abra håller hus och vi är inbjudna dit på strumpkrig så jag får fråga de andra om de vill åka dit:) Innan vi åkte hem igen käkade vi lunch och jag somnade i bilen hem igen:P När jag kom hem upptäckte jag att jag behövde förbreda inför scouterna imorn så jag tog lite mer kort som behövdes:) Det var den helgen och imorn börjar jobbet igen så hej svejs!

Kommentera här: