dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Första PT-träningen för hösten!

Tjenare!
 
Igår åkte jag till jobbet som vanligt och det hände väl inget speciellt och när jag kom hem åkte jag direkt till stan:) Det var tänkt att jag skulle fika med Annie men hon står i vikariepoolen och blev inringd så det blev ingen fika igår:/ Jag åkte in ändå för jag behövde verkligen ett par svarta jeans:) Det blev även en hel del till:P En grön låda, två T-shirtar, två linnen, jeansen och två skärp för mina andra har gått sönder:P När jag stod i en affär så såg jag en tjej som spelar cello fast i stan och är kusin med Rebecka, Amanda och Karolina:) Hon var även med i RUM-festivalen så jag känner henne och vi stod och pratade en hel del:) Hon ska med till Flämslätt som är nästa vecka på fredag:D Jag ska åka dit även om de andra säkert är mindre än mig men jag har nog några paradare som bara är några år yngre än mig:)
 
 
 
Jag har skrivit på min anmälan att jag ska sova med Karro och Sara och det kommer nog bli najs:) Mina rumskompisar blir allt yngre och yngre för åren:P Jag började med jämnåriga och året därpå två år yngre och nästa två-tre år yngre och nu 5-6 år yngre:P Om Rebecka ska med så blir det tre år yngre men som sagt jag är kompisar med de yngre också så det kvittar:) Flämslätt kommer bli grymt, det brukar bli det i alla fall så jag hoppas på det:D Undra vilka det är kvar i parad, jag har ingen aning och jag har en pratpolare:P Tror inte den har slutat:) Jag ska i alla fall göra lägret grymt och för en gång skull kanske jag blir äldst:D Jag blev helt plötsligt jättetaggad nu:D Igår kväll så hade jag min första PT-träning och det var lika hårt som alltid med intervaller på crosstrainern:P Men vi ses snart igen!
 

Kommentera här: