dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

16 September!

Morsning!

Ytterligare en vecka har gått och nu är det vecka 38 den 16 september 2013:) För ett år sedan skrev jag om att jag var hundvakt och att det skulle hända massa nytt på min skola efter att jag slutat;) Vet ni vad, det har hänt och denna gången har de byggt om matsalen så allt blir bra där istället för att det skulle vara kaos varenda dag i matsalen när jag gick där:P Alla årskullar efter mig får det så mycket bättre än min årskull, tycker i alla fall jag och det kommer jag säkert få leva med även när jag har gått på högskola/universitet:P Om man går tillbaka ett år till minus en dag så köpte jag mina svarta byxor och idag upptäckte jag att de kommer sprickas vilken sekund som helst så imorn blir sista dagen med mina underbara svarta jeans och då har det gått exakt två år:P



Slutligen för tre år sedan var jag på mitt första och sista parkettendisco och i fredags var det igen fast säkert mycket roligare:P Jag hade även min första skolfot med VP10 den dagen och jag har insett att jag aldrig mera någonsin kommer ha skolfoto:/ Det är lite roligt tycker jag även om man aldrig blir nöjd med det och tänker att nästa år, det kommer bli mitt år då:P Om jag har tur kanske jag är med på förskolans skolfot, vem vet:P Vad har hänt idag då? Jobb som vanligt och den minsta är lika förtjust i mig än och gillar att kramas, han bara dyker då;) Efteråt tränade jag på celloläxan men insåg sen att jag inte kommer spela upp den förrän nästa vecka:P På scouterna idag tränade vi på knopar och sen körde vi lite tävlingar:)Man skulle vara två och två och sätta ihop benen och sen köra race, två lag:P



I slutet band vi fast alla i laget fast i armarna istället och jag var sist och hade ett rep som var propeller, svans tyckte vissa men propeller funkade bra när man sprang:P Innan vi började frågade jag Lisen, Gustav och Filip om de kunde knyta min sko på skoj men då börjar Filip knyta men sen så drog han bara av mig skon och kastade iväg den, jag som trodde att han skulle vara snäll för en gång skull, haha:P De där killarna kan vara snälla men för det mesta så nej, de lyckades kasta ekollon på näsan, magen och huvudet på hajken:/ Det gjorde ont! Korten är från förberedelesen inför första spexet i sexan:) Det andra kortet är från nian då jag hade pannlugg:P Nu ska jag i alla fall sova men vi ses imorn!

Kommentera här: