dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

24 oktober 2013!

Heeeeej!

Det är verkligen inte lätt att gå upp ur sängen nu när det har blivit mörkare ute men jag kommer i tid till jobbet i alla fall:) Jag tog kort på mina fina hus idag så nu kan även ni få se dem:) Idag var det jätteblåsigt när vi var ute med barnen och det regnade en stund också men efter frukten gick vi in:) Sedan var det dags för min andra samling denna veckan och jag körde lite allt möjligt, bland annat den grejen med mina hus:)
 
 
 
Jag käkade mat i köket med två barn och det gick bra, nästan ovanligt bra:P Kändes som det gick ovanligt bra med att få barnen att sova också:) Kanske kan sammanfatta denna jobbdagen med att den var väldigt bra:) När jag kom hem åkte och käkade en clementin åkte jag till stan och köpte lite grejer:) Behövde verkligen svarta strumpbyxor tills på lördag och på "köpet" blev det foundation, torrschampo och rese-duschkräm:)
 
 
 
När jag åter kom hem igen så saknade jag popcorn hemma och mamma sa till mig att åka ICA så det gjorde jag:) Köpte mer clementiner och tunnbröd också:P När jag kom hem för gott den här kvällen så åt jag lite mat och sen ordnade jag ett fotbad:) Det blev även en film och popcorn och nu funderar jag på att hämta en kopp te:) En bra dag förutom att mamma är på någon gala och det är jag och pappa hemma bara och han är fruktansvärt tjatig och barnslig idag, han tyckte det var roligt att dra ut proppen till mitt rum förut och då blev jag arg men sen dess har han inte stört mig så mycket men vi ses!
 

Kommentera här: