dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tjolahopp!

Tjenna!
 
I lördags vaknade jag tidigt och åkte iväg till scouterna för vi skulle på Kämpalek:D Det var hela distriktet som var inbjudna denna gången så det var över 1000 personer där:D Träffade några från lägret som jag pratade med:D Givetvis hälsade jag på några från Ska'ut också:D I bussen hade vi inte bestämt vilka ledare som skulle gå med vilken grupp så det bestämde vi under resans gång:) Det var en killgrupp som bestod av två killar och tjejgruppen bestod av sju tjejer:) Jag och Gustav var bara med från "kvartetten" och vi ville i alla fall gå ihop så vi tog tjejgruppen och de andra tre lite äldre ledarna fick ta hand om killgruppen:)
 
 
 
 
De blev mer ledare än barn men det behövdes nog tror jag:) Jag och Gustav gjorde ett bra jobb ihop, jag skötte startkorten och han fick bära en tjejs matväska för hon orkade inte:P Tyvärr kom vi inte på någon pallplats men Gustav sa att han skulle samla ihop sitt gäng utmanare i hans ålder och göra comeback så då får vi hoppas på pallplats från kåren:) Det var jätteroligt som vanligt och när man kom hem var man jättetrött:) Jag ställde mig i duschen och sen kollade jag på Bäst of Dag-Otto för jag hade inget annat för mig:P Vi hörs!
 

Kommentera här: