dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Spökvandring 2013!

Tjenna!
 
I fredags öppnade jag förskolan och då hade jag redan barn nästan direkt efter jag jobbat:) Det kom sedan ytterligare ett barn till och de hjälpte mig duka fram och skriva på tavlan hur många som ska äta:) Vi åt yoghurt och min beundrare åt massor och såg ut som ett vitt spöke efteråt för att han hade mat över hela ansiktet:P Det till och med droppade yoghurt ned från hakan:P När han försökte röra mig så flyttade jag mig snabbt åt vänster och bara tänkte rör inte mig med dina kladdiga yoghurt-händer:P Tur att han somnade fort i vagnen när vi var ute:P Sen gick vi på vår avdelning in till oss och planerade massor:) Vi bestämde vad vi skulle ha för samlingar osv och jag ska ha samling två gånger vecka 43 så det blir spännande:) Slutade ett och sen kom jag hem och chillade lite, åt lite godis och framåt kvällen kom Lisen och hämtade mig:D Vi åkte till årets spökvandring som estetarna i Skara har och det var roligt:D
 
 
 
 
Är ju lite rädd för att folk ska skrämma livet ur mig och jag har aldrig varit med om att någon tagit tag i mig men det blev jag med om två gånger och det gillade jag inte men jaja... Antingen blir jag mindre och mindre rädd eller så blir spökvandringen "mindre läskig" för varje år, kan ju inte säga till de som gjort spökvandringen att de är dåliga men det kan vara jag som har lärt mig att inte vara så rädd:) Efteråt blev det käk på donken och jag och Lisen var inte ensamma:) Hennes halv-lillebror var med och hans tio kompisar:P De var så långa så jag och Lisen kunde ställa oss framför så att vi visste att ingen skulle skrämma oss bakifrån:P Inte för att vi kände någon men jaja:P Det var roligt i alla fall, nästa år är det 97:ornas tur och då känner jag kanske någon som är med:) Kände inte någon i år men sånt kan väl hända, brukar inte hänga med 96:orna särskilt mycket:P I alla fall så hörs vi!
 

Kommentera här: