dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

SMUGudstjänsten 2013!

Hejhej!
 
I söndags var det Gudstjänst för scouterna och jag skulle ju då prata om höstens schema, hälsa välkommen och prata lite kort om vad som hände på sommarens läger:) Jag hade mina två papper och alla dessa punkter på listan:) Jag var inte så nervös i lördags men det kom mer och mer innan Gudstjänsten;) Det var lite skönt att musikskolan skulle medverka för då känner jag mig mer hemma och när man känner sig mer hemma så funkar det bra att tala i micken:) Jag tyckte det gick så bra som det kunde gå för nervös blev man ju och det är ju första gången det är vi ungdomar som håller i det:) Många kom fram efteråt och sa att det var bra så jag antar att det var bra:)
 
 
 
Lite kyrkfika blev det sen och jag satte mig i soffan som egentligen var full men om man knökar så kan en till få plats:P Sedan skulle alla ledare samlas och bestämma ett nytt namn eftersom vi inte är SMU längre utan Equmenia:) Det tog en stund men jag tror det blev bestämt och det låter bra, tror inte jag ska säga det än innan det är klubbat och bestämt:) Vi skulle bara bestämma ett förslag från oss:) Efter att jag kom hem bestämde jag och mamma oss för att åka på en Gudstjänst där ett band spelade massa Elvislåtar:) Andra Gudstjänsten för mig men Elvislåtar tackar man inte nej till:P Det var ett band som kommer från Mariestad och heter Graceland:) Riktigt bra konsert var det och mormor och morfar var också med:) Mycket trevlig dag helt enkelt!
 

Kommentera här: