dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Mobilen jag längtat efter!

Hellojsan!

I torsdags var hon som var på semester tillbaka så nu jobbade vi på som vanligt:) Hände inget speciellt på jobbet men jag käkade mellanmål på den andra avdelningen:) Då pratade barnen mycket om att de ska gå på marknaden sen och det skulle givetvis jag också:D Efter att jag gått en stund träffade jag Maja och Rebecka så vi gick ihop tills fem ungefär:) Jag köpte som vanligt lite chips, vitlökschips och en påse godis från Ullas hemkokta kolor:D Träffade många scouter och även barn från förskolan som var där så det gäller att vara glad:)
 
 
 
På kvällen tittade jag lite på Grey's anatomys nya säsong, spännande:) Det hände inte så mycket mer den dagen men snacka om att det var kallt när jag cyklade hem från marknaden;) Innan jag cyklade hem hämtade jag ut ett paket på ICA och där låg min nya mobil:D Jag har alltså fått min efterlängtade Nokia Lumia 1020:D Det är verkligen en mobil som jag alltid velat ha, en jättebra kamera (41 megapixel) och Windows 8-system:D Vi ses!
 

Kommentera här: