dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Fyra år sedan farfar gick bort!

Hellojsan!
 
Detta är det tionde inlägget gillt för idag:P Jag har nämligen inte hunnit eller orkat att skriva men nu fick jag nästan ångest för att jag inte skrivit, jag ville ju skriva men jaja sånt som kan hända ibland:) Nu är jag i alla fall på rätt dag så det känns bra:) Idag har jag alltså jobbat och det har varit mysigt, många kramar och många som ska gosa när de är nyvakna:) Börjar nästan längta tills jag själv får barn:) Det är inte så långt kvar, typ runt tio år kvar:) Har haft samling, sångsamling blev det idag och jag tror barnen tyckte det var roligt:) När jag kom hem så chillade jag och senare blev det ansiktsmask och en varm dusch:) Jag ska ju på bröllopsfest på lördag så mamma har fått vara med och bestämma vilken klänning det ska bli och jag ska ha en inbakad fläta på fredag som jag ska sova med så hoppas jag att håret får fina lockar:) Ikväll har jag självklart tittat på Grey´s anatomys och det är spännande:)
 
 
 
 
Idag är även den dagen då min första nära släkting dog, farfar:) Får tårar i ögonen direkt men man kan ju inte göra något åt att han inte finns längre:) Det är jobbigt för jag tycker inte han levde ett bra liv och det kan nog många hålla med om men pappa försökte hjälpa honom men han vägrade ta emot den hjälpen och ljög för oss om saker:/ Hoppas ingen mer gör så mot mig när den är gammal och om det händer så ska jag vara stark och våga säga ifrån för jag vill inte vara med om samma sak för det är jobbigt! Några tankar jag fick nu men jag hoppas ingen dör de närmsta åren för det tror jag inte att jag orkar med just nu, jag bearbetar fotfarande farfar och farmors död:) Jag tar en dag i taget och försöker att tänka på att de har det bra:) Innan jag har en flod av tårar så ska jag avsluta och gå och sova:) Dröm sött!
 

Kommentera här: