dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Varm tekopp, bara att hälla ut!

Gokvällen!

Idag har vi haft 10 barn igen och det gick bättre idag, dock så när vi käkade te och jag fick min tekopp så var den så varm att jag inte kunde hålla den så det hela slutade med att jag hällde ut allt på marken... Jag hade ingen möjlighet att ställa den någonstans och jag kunde inte använda min högerhand så det var bara att hälla ut allt så det inte skulle vara varmt längre, tur att det var bara jag som fick på mig något och inte barnen:) Man får lite panik men ändå hinner tänka på barnens säkerhet:) Då vet man att man har känsliga händer mot värme! Sedan så var jag ute med fem barn på gården tillsammans med de stora och jag fick hjälp att gå in med dem men i hallen fick jag klara mig själv och det gick bra:)
 
 
 
 
Sedan har dagen varit som vanligt och jag åkte hem när jag brukar på torsdagar:) Här hemma har det inte hänt så jättemycket, chillat mest och förbereder mig på att gå upp fem och sluta tolv imorn:D Sedan ska jag åka på höstkurs med Lisen och Gustav:D Fick en deltagarlista och det är några man känner som ska dit:D Men vi ses när vi ses, ha det gött och dröm sött!
 

Kommentera här: