dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tomteparadsvagnarna = hemliga!

Hejsan svejsan!
 
I lördags gick jag upp tidigt för att göra ordning vagnarna inför tomteparaden med de andra ledarna:) Jag har alltid varit först och jag tänkte att nu ska jag komma försent och det gjorde jag inte direkt... Jag kom 10 minuter försent men alla andra kom ännu mer försent så det hjälpte inte så jag fick lite instruktioner och började jobba:) Jag får inte skriva om vagnarna än för det ska vara lite hemligt innan och inga bilder får läggas upp här men efter får jag det så ni får vänta till nästa söndag:)
 
 
 
 
Det var hårt slit ska jag säga och jag fick hur många blåmärken som helst, ser allvarligt ut som jag blivit misshandlad men det har jag inte:P Jag har ju bara jobbat och klivit upp och ned från en vagn:P Fick till och med träningsverk efteråt i ena benet:P Jag gjorde inte så mycket mer den dagen, råkade somna på skrivbordet och sen försökte jag hålla ögonen öppna hela kvällen:P Vi hörs!
 

Kommentera här: