dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

The hunger games, Catching fire!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
 
Började en sen fredag och då var vi ute en stund och sen gick mitt arbetslag in och planerade:) Sen käkade vi mat, jag diskade och efteråt hade jag ett sånt där samtal med chefen igen:) Det gick bra och jag fick några synpunkter att tänka på:) Sedan följde jag med till Arken och käkade mellanmål och efter några timmar hade alla barn åkt hem och jag stannade kvar för att städa lite för jag slutade inte riktigt när det sista barnet åkte hem:) När jag kom hem duschade jag lite och sen åkte jag till Lisen för vi skulle på bio:D
 
 
 
Vi såg The hunger games, Catching fire:D Den var jättebra och slutet var jättespännande så jag sa bara "men nej, inte nu, jag vill ju se vidare":P Vill gärna se trean nu och hoppas den också är bra:) Vi kom hem vid tolv så det blev inte så sent som jag trodde men det var tur:) Skulle upp vid sju dagen därpå för att jobba med tomteparadsvagnarna:) See you later!
 

Kommentera här: