dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Stressig dag!

Tjennixen!
 
I tisdags var det lite stressigt och dagen började på jobbet som gick bra:) Sedan åkte jag snabbt till min cellolektion och där spelade vi låtar som ska spelas på SMoK och sedan började vi spela jullåtar:D Jag ska bestämma en låt som jag och min lärare ska spela på julkonserten:D Efter lektionen satte jag mig i musiksalen för att vänta på att orkestern skulle börja:) Började käka massa frukter, tre päron och två clementiner så jag hade ätit mina fem frukter den dagen som man ska göra varje dag:P Vi spelade genom låtarna som ska spelas på julkonserten och det kommer nog bli en bra konsert:)
 
 
 
Direkt efter orkestern åkte jag till stan för att vara med om min andra jobbintervju och det kändes bra:) Det verkade som en bra familj men en sak jag inte var beredd på var att jag skulle laga mat och tvätta deras kläder... Jag har ju aldrig gjort det hemma så om jag får jobbet måste jag göra allt nu och det känns som jag behöver mer tid till det att lära mig innan jag åker och tar hand om en annan familj:) Hon sa att jag kanske skulle skypa med dem någon gång:) På väg hem sen så ringde Halebop och frågade om jag ville byta abonemang till ett billigare men tyvärr kunde jag inte göra det förrän nästa år så jag får vänta ett tag till men han som pratade lät trevlig;) När jag sedan kom hem så fick jag ont i magen och började frysa och satt och skakade i soffan så jag mådde inte särskillt bra:/ Jag somnade på soffan och seadn gick jag och la mig tidigt, dock blev det ingen middag och jag hade inte ätit någon riktig mat sen lunchen på jobbet så det var ingen bra idé att skippa middagen men jaja... Hade ju inte magsjuka i alla fall;) Vi ses sen!
 

Kommentera här: