dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Söndagshöstlov 2013!

Tjennixen!
 
Nu sitter jag här och har ändrat alla färger i bloggen igen för nu är det ju november:) Redan den tredje faktsikt:) IDag har jag i stort sett bara tittat på serier för att det blev så spännande så jag bara fortsatte att titta på nästa, nästa och nästa avsnitt tills det blev sent:P Städat på skrivbordet har jag hunnit med i svängarna ockås och seplat både pinao och ukulele:D Har blivit säker på ukulele nu så det känns roigt:D Hittade för ett tag sen alla ackord man kan ta på en ukulele som är samma stämd som min för att jag vill inte ändra min stämning medan t.ex Adam och David ville det:P
 
 
 
Dock så fanns ingen ackordtabell för min stämning men häromdagen hittade jag en bild på det:D SÅ nu kan jag spela hur mycket ukulele jag vill och vilken låt jag vill:D Men snart ska jag lägga mig för imorn är det ju jobb igen och scouterna:D Ska ju ge Lisens födelsedagspresent då, hoppas hon blir glad men vi får reda på det imorn:) Dröm sött!
 

Kommentera här: