dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sjuka och lediga!

Hejhej!
 
Igår när jag kom till jobbet sa chefen att min ena kollega var ledig och min andra var sjuk så det var bara jag och chefen som fick jobba ihop den dagen och det gick bra:) Vi pratade lite om det samtalet som vi hade i fredags och jag hoppas han förstod vad jag menade:) Jag fick nästan vara lite boss över han för han vet ju inte riktigt hur det fungerar på vår avdelning så mycket och så kan det gå:) Efter att jag slutat började jag spela massor med ukulele och det var jätteroligt:D
 
 
 
Sen började scouterna och då byggde vi klart våra vagnar:) Jag tog mest kort för en scout lånade mina vantar så jag tog fram kameran istället:) Några scouter tvingade mig att jag skulle ta kort på mig själv så lite snabbt vände jag kameran och det blev jättefint:P Det hände inte så mycket mer den kvällen, tagit det lugnt bara med lite käk och serier:) See you later!
 

Kommentera här: