dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Prata om politik!

Hejsan svejsan!

Idag har jag jobbat och jobbat och jobbat! Kanske inte mer än vanligt men jobbat har jag i alla fall:) Sedan åkte jag hem och då bytte jag om lite och gick på toa:) Sedan började jag skypa med Rebecka, Maja och Simon för vi ska nog åka till Skövde på bio och om jag har tur får jag smita in på min gamla skola och säga hej till mina gamla lärare:) Sedan drog jag till stan för att träffa Jennifer, Adam och Niklas:)
 
 
 
 
Det första vi gjorde var att köpa en stor familjepizza att dela på och sen snackade vi massor om politik tills klockan blev mycket:) Känns bra att få träffa dem igen och jag känner att jag måste hälsa på de andra också både i norr och Norge:) Ha det gött så ses vi, börjar tidigt imorn så jag måste verkligen sova:) Godnatt!
 

Kommentera här: