dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ny dator!

Hejhej!
 
I torsdags jobbade jag på som vanligt och denna dagen var allt i sin ordning:) Jag målade med två barn, de har gjort varsin ljuslykta som de sedan ska ge till sina föräldrar och jag hjälpte de två minsta så det blev lite kladdigt:P De tänkte till och med stoppa penseln i munnen och smaka på färgen;) Tur vi hade sånna där fina målarförläde på oss så i alla fall jag inte skulle bli helt färgig av mig:P Dagen gick tyvärr i ett och det kändes inte som om jag kunde pusta ut en endast gång från 09:00-15:20 så när jag cyklade hem fick jag jätteont i magen:/
 
 
 
 
Det gick tyvärr inte bort så på kvällen låg jag i soffan och hade jättejätteont så mamma och pappa funderade på att ringa ambulansen men vi kom fram till och jag skulle prova att sova så får vi se vad som händer dagen därpå:) Dagen var alltså den bästa men sånna dagar måste man ju också ha:) Förresten kom min dator i torsdags:D Öppnade inte den förrän några dagar efter men jaja:P Här får ni ett kort, inte den bästa kameran i den här datorn men men... Ha det gött!
 

Kommentera här: