dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Kaos två gånger!

Hejsan!

Idag är det ju onsdag, lillördag med en skål popcorn nyss medan jag tittade på Grey's Anatomy:D Jag gick till jobbet som vanligt och då lekte vi som vanligt ute i kylan:P Jag och några av barnen sprang upp och nerför kullen tills vi blev varma, det slutade med att jag fick stå där nere och ge barnen kramar varje gång de sprang ned:) Sedan var det blöjbyten för min del och samling:) I mitten av samlingen är det alltid någon av oss i personalen som går och hämtar matlådan men sedan skulle ett av barnen bli hämtade och då var ju min andra kollega tvungen att säga hejdå så jag hade samlingen själv en stund med sju barn:) Då hör jag plötsligt hur alla små klossar vi har i en låda bara åker ut på golvet, jo det är min lilla beundrare som tyckte det var kul att vända upp och ned på lådan just när vi hade samling... Såklart börjar jag städa men då inser jag att barnen börjar springa runt och göra andra saker så jag fortsätter min samling och låter golvet vara och jag satte på musik och då lyssnade barnen på mig igen:) Jag fixade det:D
 
 
 
Sen när vi skulle sova så gick en på rast och vi andra två skulle vila med barnen och trodde att två barn skulle ligga stilla men det gjorde inte den ena så hon hamnar bredvid mig istället och då råkade jag känna på hennes rygg som var genomblöt och då skulle jag lukta var det var som kom på min hand och jag ska säga att löst nummer två inte var något vidare trevligt att ha på sin hand... Kan förstå att hon inte ville sova eller ligga still då med den tröjan, det gick bättre sen som tur var:) När jag kom hem från jobbet chillade jag lite, åt lite mat och tittade på serier:) Sedan var det dags för PT-träning som varje onsdag och nu sitter jag här och skriver om dagen:) Imorn ska jag troligtvis träffa Jennifer och Adam och på fredag ska jag nog få min efterlängtade fika av Simon som han har varit skyldig i snart ett år:P Ha det gött så ses vi!
 

Kommentera här: