dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Kan inte småbarn lyssna på vad man säger ibland?!

Hejsan!

Idag så hade vi ett barn som verkligen inte ville lyssna överhuvudtaget på oss fröknar, barnet bara ville vara rolig och busa men det tyckte inte vi var roligt... Inte när man börjar dricka ur andra kompisars glas eller låna deras stolar;) Såna dagar finns det så det var bara att tänka att imorn kanske barnet lyssnar, får hoppas på det i alla fall:) Sedan så sjöng vi i kyrkan i förmiddags, vi tränade inför söndag och då tog jag hand om min beundrare som inte ville sitta eller stå stilla men det var ju roligt det också;)
 
 
 
När jag kom hem slocknade jag på soffan och jag vet inte om jag håller på att bli sjuk eller om det var för mycket idag för min lilla hjärna:P Hade ont i kroppen och frös massor så jag bokade av PT:n för denna veckan och bad pappa köpa chokladglass till mig istället:) Sedan har jag nog bara slappat framför TV:n med en filt men vi ses imorn!

Kommentera här: