dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Kan Aupair i Schweiz vara något för mig?!

Gokvällen!

Tänk att det är mindre än två månader kvar nu på jobbet, tiden kan gå så himla fort:) I tidningen idag fanns det en ansökan man kunde skicka in om att vara Aupair i Schweiz och ta hand om deras svenska barn:) Jag ska i alla fall skicka en ansökan tänkte jag så får vi se vad som händer:) Tänk att få åka skidor där och vandra i en liten ort som jag bor i nu och få tillgång att köra bil:D Eget boende skulle man också få och de erbjuder språkstudier så att om jag känner för att bli bättre på tyska så har jag chansen nu:) Vore väldigt roligt om jag fick det men man vet ju aldrig:) På jobbet hände inget speciellt direkt förutom att efter frukten så blev jag ensam fröken med tre barn på gården och det gick alldeles utmärkt:) Sedan har det varit som vanligt och jag håller på att göra ett pussel som man kan ha i samlingen om Totte och Mailn som är en av alla dessa barnböcker:)
 
 
 
 
När jag kom hem började jag göra en fiskbensfläta och jag är nöjd för att vara första gången så den hade jag kvar även på scouterna sen:) Vi var och gjorde ordning vagnarna inför tomteparaden och jag tror det kommer bli riktigt bra vagnar i år:D Jag tog en hel del kort på bland annat all hö vi använde idag:P På fredag är det höstkurs som gäller med kvartetten eller snarare trion för Filip kunde inte längre så vi blir bara jag, Gustav och Lisen istället:) Vi bestämde att Lisen kör så kanske jag hinner sova en sväng innan vi är framme för jag ska ju upp tidigt på fredag:P Men nu ska jag duscha och sedan drömma om Schweiz!
 

Kommentera här: