dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Bygga, bygga, bygga!

Hejhej!

Igår var det måndag och ännu en ny vecka har kommit:) Höstlovet är slut och jobbet fortsätter som vanligt:) På jobbet hände inte något speciellt, fick bara ovanligt många kramar av barnen så jag är nöjd:) Blev lite jobbigt på vilan, en unge var mest på lekhumör än sovhumör men han somna till slut:) Efter jobbet åkte jag hem och chillade lite och sen var det dags för scouterna:) Vi fortsatte att bygga våra stolar och de blir riktigt bra:D Jag ska ta hem min för att måla på den så den blir jättesnygg:D
 
 
 
Lite pyssel tackar man ju inte nej till:) På kvällen anmälde jag mig, Lisen, Gustav och Filip till Höstkursen som är utanför Alingsås nästa fredag och lördag så det kommer bli skojsigt:) Lisen fick sitt födelsedagskort också och hon belv glad:D Hände inget mer den dagen, tittade på lite serier och duschade och sen sov jag, vi hörs!
 

Kommentera här: