dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Stockholmsshopping!

Hejsan!
 
I Lördags var pappa på vift och istället gick jag, mamma och syrran på stan och shoppade:) Tre linnen svart, grått och vitt för mina andra är trasiga och det är ju inte så fint att gå i trasiga kläder:P Sedan köpte jag ytligare två linnen men de ska jag ha när jag har leggings för de är lite längre men jag måste ha ett annat plagg över för de är genomskinliga:P Det var mest till så jag kan ha leggings på ett snyggt sätt:) Sedan blev det en grön tunn kofta också:) Trekvartsärmad och lite genomskilling den också men en grön:D
 
 
På hajker och läger mest scoutläger så ska jag börja ha sporttopp istället för det är mycket skönare att sova i och så blir det lite lättare att byta om för man kan byta om i sporttopp utan problem:P En blå blev det, skulle blivit en lila också men det fanns inte i min storlek så jag ska köpa det hemma sen:) Blir perfa till Trampolin bland annat:D På lördagskvällen gick familjen plus syrrans kille till en restaurang, Döden i grytan heter den:P I samma veva som syrran flyttade hade mamma, pappa och syrran varit på den restaurangen fast i en annan del av stan och vi fick samma servitris och hon kände igen dem från förra gången:P
 
 
Det var jättegod mat där och jag tog ingen förrätt men fick lite bröd:P Sedan blev det oxfilé med hemgjorda pommes som var supergott:) Till efterrätt blev det olika smaker av sorbeér:) Men jag orkade inte hela, orkade bara citron och äppelsorbeén:P Jättegott var det och lite lustigt nog så drack pappa och syrran öl och resten, alltså syrran, jag och mamma, vi drack vin:) Kände helt skumt att dricka ett glas rött med min familj, kändes som jag gjorde något olagligt fast jag inte gjorde det för jag är ju över 18:P Efteråt skulle syrrans killes kompisar komma till dem och en av dem är en gammal barndomskompis, han som är trummis:) När vi skulle gå hem så gick vi förbi donken och där satt alla killarna:P Vi hälsade på dem och stod ett tag och pratade om fotbollen:) Sedan gick jag, mamma och pappa till hotellet:)

Kommentera här: