dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

No Strings Attached!

Heej!

Blev inte väckt förrän halv tolv så jag fick helgsovmorgon:P Vad har jag gjort idag? Hmm, jag har räknat matte för snart är det ju prov:) Jag har även gjort miljökunskapsredovisningen:) Sen har jag bara slappat:P Såg nyss på filmen No Strings Attached som gick på TV:n men jag såg den på datorn istället för mamma ville ha TV:n:P
 
 
 
Den var bra men nu ska jag faktiskt sova och idag blir det extra gött:P Nya lakan och ny pyjamas:D Det bästa skulle ju varit om man var nyduschad också men det är ju inte jag men jag eldade nere i källarens kabin så jag luktar lite eld istället:P Det är en härlig lukt! Tycker i alla fall jag, jag har ju stått ut med den så ofta nu:P Men ha det gött och dröm sött!

Kommentera här: