dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Fullmoon en fredagkväll!

Hejsan!

Igår var det fredag och det betydde Fullmoon på stadt:) Men innan så skulle jag till Jenny och Jennifer för att göra ordning oss inför stadt:) Efter några timmar tog vi bussen till stan för att sedan gå till Adam för han skulle också med:) När vi väl kom till stadt så fanns det färg och pensel i plastglas så Jenny och Adam fick några och de målade massor på mig:P Fick ett hjärta av Jenny och allmänt lite färg på armarna:P Adam skrev lite saker som han tyckte var roligt:P Jag hade till och med färg i ansiktet:P
 
 
 
Det var en rolig kväll på stadt tills brandlarmet gick och det verkar vara en tradition när det är fullmoon så vi fick stå ute och vänta ett bra tag och när vi fick komma in igen tog vi bara väskorna och åkte hem istället:) Jag och Jennifer skulle ta halv två-bussen men det gick ingen då tydligen även om det stod det på skärmen så det slutade med att mamma kom men sånt händer:) Orkade inte ställa mig i duschen när jag kom hem så jag sov med all färg på armar och ansikte:P Det såg inte så fint ut på mina lakan när jag vaknade för de var alldeles färgiga:P Ha det gött så ses vi!
 

Kommentera här: