dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

2013-06-23!

Gokvällen!

Idag har det varit en ta det lugnt-dag:) Sökt två jobb har jag hunnit med också, ett som pedagogisk resurs och ett annat som vikarierande förskollärare:) Vi får väl hoppas på det bästa:) Man har ju inte kunnat göra så mycket heller, det har ju regnat i stort sett hela dagen men jag har äntligen kollat på vilken dator jag ska köpa som ska bli min studentpresent:) Håller på och velar lte men snart ska den beställas:D
 
 
 
Filmen Galen i kärlek är just nu men jag orkade inte se mer för det kändes som jag skulle somna då så jag såg aldrig klart den men jag kan tänka mig hur den slutar:P Imorn är det en ny vecka igen och antigen ska jag skrapa fönster eller så tänkte jag börja sortera allt mitt skolarbete som är i källaren för jag tycker det ska vara sorterat:P Men nu har jag inget mer att skriva så detta blir den avslutande meningen, sov gott!
 

Kommentera här: