dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Vandrar i affärer ensam i huvudstaden!

Tjennixen
 
Jag sov ganska länge i onsdags för både syrran och hennes kille var inte hemma men syrran kom hem vid halv elva så då blev jag väckt:P De är sådana personer som inte käkar frukost men de hade köpt lite mackor till mig så det var ju tur och sen efter några timmar skulle vi käka lunch och då käkade vi på Sirap:P Jag käkade toast, väldigt gott och sen delade vi alla tre på amerikanska pannkakor med choklad:) Det var väldigt gott och Sirap var känd för sina pannkakor och vet ni vem vi såg där:P Vi såg Erik Hassle där, tror att han fattade att jag tittade väldigt konstigt för jag funderade på vem det var men syrran kom på namnet sen så då tittade jag inte så mycket längre:P Efter lunchen skulle de andra jobba så då gick jag på stan själv och hittade en hel del bra saker:) Det blev en liten kalender, handduk som torkar fort, vattentäta packpåsar, linne, cardigan och leggings:)
 
 
 
 
När jag tyckte att jag hade varit på stan ett bra tag så gick jag hem:) Lite tveksam var jag om jag skulle hitta hem till deras lägenhet igen men det gjorde jag:D Inga problem var det faktiskt så tur:)  Syrrans kille var hemma då så han kunde öppna så jag kom in i huset och sen kollade jag på TV och han gick och tränade och när han kom tillbaka beställde vi mat från pizzerian, det blev en kebabtallrik till mig och sedan kom syrran hem och då hade vi käkat klart:) Vi gick till hemmakväll och köpte en film och godis:) Det blev filmen Kärlek i Detroit och den var bra:) Sen blev det läggdags och det var den dagen, vi ses!
 

Kommentera här: