dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jag har stått på den platsen där vi ska sova!

Heeeeeeeeeeeeeej!

Idag har jag jobbat sista dagen för denna sommaren och alla barn var lika glada även idag:) Idag kom två nya barn som jag kommer ihåg från förra sommaren och den yngsta, han hade vuxit som bare den under ett år:P Jag var tvungen att verkligen titta på honom och se om jag kände igen honom och jag kan inte fatta att han har växt så mycket men sånt händer:P Han var en av de goa ungarna förra året och jag saknade nog honom mest av alla så idag när han började gråta av något kom han till mig och jag fick värsta kramen så jag blir nästan överlycklig, inte av att han grät men att han kom till mig:) Efter jobbet var jag tvungen att cykla hem i spöregn och det är ju en upplevelse:P Har gjort det förut men inte i år så det måste man ju också checka av:P
 
 
 
När jag kom hem och käkat åkte jag vidare till en ledarscout och vi var sammanlagt fem som åkte med patrullpackningen till lägerplatsen:D Det var stort men väldigt tomt eftersom lägret inte börjar förrän på torsdag men det var roligt att se lägerplatsen innan och nu vet jag vart vi ska sova:D Tror det blir bra, bara att man måste gå 600 meter för att hämta mat och det är ju en bit men det löser sig nog:) Tror det var så i alla fall:P Av oss ungdomar var det Lisen, jag och Filip som var med och sen käkade vi allihopa på donken:) Det har varit en bra dag men nu är jag ganska trött så jag borde gå och lägga mig nu men vi hörs!
 

Kommentera här: