dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

WYSIWYG!

Tjenna!
 
Inte bra att nästan komma försent till bussen så man får springa en bit:/ Så kan det gå när man planerar att åka buss:P I alla fall så var jag tvungen att gå av vid norra och idag så skulle inte han som satt bredvid gå av så jag var tvungen att visa att jag skulle av, tycker det är lite pinsamt men men:P Idag skulle vi få en egen domännamn av läraren som vi ska ha i trean men den servern funkade aldrig idag så vi satt typ bara där och väntade på inget:P Så när det var 40 minuter kvar sa läraren att vi fick gå om vi ville:P Lektionen är ju ändå 2,5 timme lång:P Vi gick igenom CMS-kod och då kom ett uttryck fram:P Förkortningen är WYSIWYG och det lustiga är att det betyder what you see is what you get:P
 
 
Sista lektionen var miljökunskapen och det kändes inte som jag gjorde något vettigt för jag orkade inte riktigt:P Sen drog vi på stan, Jenny, Emma, Vivian, Monica och jag:) Vi skulle hitta partytröjor till Stadt men tyvärr blev det inga fynd:/ Vi satt en stund på bibblan i stan och helt plötsligt kommer typ ett gäng femteklassare och ställer sig runt oss för de hade en rundvisning:P Och hon som höll i det sa "Här kan man sitta med sina kompisar och plugga eller bara hänga" haha och så sitter vi där, ett levande exempel med gymnasister:P Efter skolan har jag räknat matte och snart ska jag bege mig och hämta syrran på stationen och överraska mamma och pappa:D Tror inte mamma har listat ut det än, hon tror att jag ska göra något med tonårskillarna i scouterna:P Haha, det kan man tror men icke:P Ha det gött och imorn är det första mars!

Kommentera här: