dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tredje februari tvåtusentretton!

Hello!

Idag gick jag upp ganska tidigt igen så nu har jag inte sovit ut på hela helgen:P Jag var och tittade på fotboll igen med Lisen och hennes kusin:) Det var damfotboll nu och Annie och Johanna spelade idag:) Min kusin Anna spelade också upptäckte jag och hennes kompis som är min barndomsvän och henne träffade jag i fredags:) Min farbror och faster var såklart där och de blev chockade när de såg mig titta på fotboll:P
 

Innan maten gjorde jag klart NkB-inlämningen som skulle vara inne idag och efter maten räknade jag matte:) Nu är jag på den sidan man ska vara på:D Det händer inte ofta:P Tittat på så ska det låta också och grejat lite inför imorn:) Skriver upp på min whiteboardtavla vad som händer och läxor:) Det är bara saker som händer vecka åtta fast nu kom jag på att en grej ska vara klar tills fredag:P Får väl skriva upp det:) Men nu ska jag sova så jag hinner sova ut lite:P Dröm sött!

Kommentera här: