dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Snöbilderna!

Tjenna!

Idag har jag grejat lite med saker som jag inte hunnit med förut:) Lite NkB har det blivit även idag:) Det har mest bara varit att chilla och njuta av lovet:) Jag ska säga att det var verkligen jättelänge sedan jag hade ett lov där man egentligen inte behöver plugga en massa och det känns riktigt skönt! NkB:n ska in om tre veckor så det är ju inte så bråttom;) Har ju lite grejer som ska vara inne vecka nio, tio osv men det är ju långt dit;)
 
 
 
Så jag tror jag talar sanning när jag säger att det är första gången sen man gick i sexan tror jag:P Och jag ska njuta av att inte känna mig behövd att att göra tusen skolarbeten på lovet:D Men nu kommer bilderna jag tog igår, några bilder i alla fall, resten sparar jag till sen:) Ha det gött!

Kommentera här: