dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Riktigt jobbig men samtidigt riktigt roligt!

Hellojsan!

Veckorna går fortare än vad man tror för nu är det måndag igen:P Började sent och hade först svenska:) Efter maten var det NkB och miljökunskap:) Hände inte något speciellt i skolan, Husse fick en skjuts hem till sig och när jag var hemma råkade jag somna i soffan men inte kom jag försent till scouterna:P Jag kom till och med först och när de andra kom fick jag och Gustav ett uppdrag att gå ner till garaget och hämta yxor och en spis:) Jag tog spisen för jag orkade inte leta yxor men vi hittade bara en:P Idag höll vi på att bygga vårt kök och jag fick surra en gång åtminstone men det var jättekallt om fingrarna, hade ingen känsel kvar;)
 
 
Som vanligt ska ju tonårskillarna retas hela tiden, de gjorde det igår också:P Fast det är bara Gustav och Filip som är ledare nu så alla fyra träffar man bara lite då och då, tur det:P Men idag sa jag till dem att "Ibland hatar jag verkligen er men samtidigt är det ju roligt att umgås med dem":P Oftast skrattar man ju men vissa stunder blir det lite för mycket:P Det får man stå ut med:P Ikväll har jag inte gjort så mycket, det börjades med att ta en lång varm dusch ska jag säga:) Ätit scones och suttit framför datorn:) Men nu ska jag lägga mig och sova för imorn ringer klockan tidigt! Dröm sött:)

Kommentera här: