dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Plan för energi och klimat!

Tjennixen!

På webbdesignen idag var vi jättefå, jag vet inte riktigt varför men de andra kanske antingen hade praktik eller så var det på skolans egna melodifestival som estet har:) Tror vi bara var sex stycken:P Vi lärde oss hur man ska göra för att komma så högt på träfflistan när man söker sin hemsida på Google:) Har ju gjort en om scouterna och den ligger uppe och några scoutledare vet ju om den så jag har gjort lite försök att få komma högt upp i Googles träfflista:) Men jag måste vänta några månader för det är tydligen en lång process:) Efter lektionen åkte jag till Vänermuseet och där gick vi på en utställning som heter "Plan för energi och klimat":) Vi ska sedan skicka in förslag till dem vad vi tycker de ska göra:) Sen drog de flesta till maten och käkade, även jag men jag hittade bara några i klassen i matsalen så jag satt med dem för det är lite svårt att hitta folk i matsalen;) Vi är så roliga så efter att vi ätit upp sitter vi alla och spelar spel på mobilen, i matsalen:P Vilken klass vi är egentligen:P
 

Innan jag kom hem till huset åkte jag förbi ICA och hämtade ut ett paket:D Ett par byxor och ett par chinos:) De andra ljusgröna jag har är en stor fläck på av "ta bort" för jag råkade ta lite mycket:P Just därför inte jag ska vara i tvättstugan;P Sen har jag en annan fläck på mina andra chinos so aldrig går bort i tvätten och jag börjar skämmas när jag använder dem för den fläcken syns, tycker i alla fall jag:P Har räknat lite matte men även grejat med scouternas hemsida, uppdatera den lite osv:) Det tar ju sin tid och en tonårskillarna som nyss blivit ledare har tjatat lite på mig att jag borde uppdatera den om vi nu ska använda den:P Det var han som sa till de andra ledarna att jag hade gjort den:) Men nu är den uppdaterad och jag ska bara göra en sista uppdatering men då måste jag veta vad spårarna ska göra under terminen så jag få fixa det och sen är hemsidan klar:D Men nu ska det sovas så sov gott!

Kommentera här: