dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Överraskning på SMU-Gudstjänsten!

Heeeeeej!

Idag gick jag upp hyfsat tidigt för jag skulle till SMU-Gudstjänsten:) Helt plötsligt under Gudstjänsten säger kårledaren "jag vill skicka fram Rebecca och Lisen" Vi satt ju på läktaren så då var det snabbt att gå ner för trappan och under tiden frågade jag Lisen "varför":P Hon visste varför för hennes mamma försa sig men till mig sa hon "du får se" och när man väl stod framför hela församlingen såg jag att kårledaren tog fram två diplom och det var från Ska'ut:) Nu är jag en fullfjädrad scoutledare! :D Efteråt blev det körv i brö som vi säger i bonnelandet;P Det svåraste med att flytta från byn kommer nog vara att lämna scouterna:/ Det är något jag faktiskt inte vill göra men jag kanske löser det på något bra sätt:)
 

När man kom hem så träffade jag kussen Erik som hade följt med min pappa på en jakttur:) Sen har jag räknat matte också och nu ska jag försöka hitta en text av något slag som speglar mig och vad jag känner om framtiden:) Får se hur detta kommer sluta för jag vet inte hur jag känner än:P Nu ska jag spika upp mitt intyg på väggen:D Hoppas det går bra för man vet aldrig med mig och hammare:P Ha det gött!

Kommentera här: