dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Näst sista februari tvåtusentretton!

Gokvällen!

Jag har varit effektiv idag tycker jag:) Jag har jobbat ganska mycket med mitt projektarbete så nu är faktiskt fyra blomtexter klara:D Dock har jag bara 31 kvar:P På NkB blev det också effektivt arbete då jag gjorde några instuderingsfrågor:) Hade ingen mentorstid så jag kunde ta en tidigare buss:D Ja, jag har åkt buss idag och så blir det imorn också:P Men jag var tvungen att springa till bussen imorse:/ När jag kom hem åt jag lite och sen var jag jättenära på att somna och då kände jag att var bäst att ställa klockan och efteråt så somnade jag:P Precis innan PT-träningen hade mamma lovat att någon skulle komma hem med en av våra bilar och det var en halvtimme innan träningen började:) Men vid den tidpunkten fanns ingen bil så då var det bara att ringa mamma och fråga när en bil kommer och den kom två minuter efter för pappa var på väg hem:P
 
 
På PT-träningen hann vi med många träningsmoment så effektiv träning där med:P Kom i tid till och med, utan att stressa och värma upp i åtta minuter innan tränaren kom:P Brukar oftast vara att jag har hunnit ungefär en minut innan han kommer och det kallar man ju inte att komma i tid och att man ska vara uppvärmd:P Han är inte så noga med det som tur är men jag har aldrig kommit efter då jag ska börja komma så det är bra:) Efter träningen har jag tittat lite på two and a half men säsong sex:) Det fanns en avsnitt jag aldrig sett innan:P Fick ett sms idag från min cellolärare och hon sa att den yngsta av cellisterna också ska med till festivalen och det kanske berodde på att jag sa att hon kunde vara med mig på lägret så det värmde lite:) Det kanske inte alls berodde på det men man vet aldrig:) Det var ungefär min dag idag och imorn kommer en annan dag, sista februari:) Men vi ses!

Kommentera här: