dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Guld och brons!

Heeeeeeeeej!

Idag har det inte hänt som mycket på förmiddagen, åt hos mormor och morfar igen och sen på eftermiddagen chillade jag lite här hemma:) Men ikväll kom folk, sammanlagt var vi nio och då hade vi spelkväll:D Det börjades med cluedo och då var det jag som vann:D Med nöd och näppe för de flesta hade också listat ut det och jag chansade för jag visste inte säkert vilket rum det var men jag gissade rätt:D
 

Efteråt körde vi monopol, Disneyversionen:) Det var då alla förhandlingar/dealer kom och vissa var rätt roliga att lyssna på:P Eftersom vi var så många så blev det roligare när man skulle förhandla för det var oftast att det stod mellan två stycken:P Vi höll på i flera timmar, till två ungefär men jag vet inte när vi började:P Vi började nog cluedo vid nio och det kanske höll på i en timme ungefär för det går rätt fort:)
 
 
 
Om vi började monopol vid tio så tog det fyra timmar:P Jag kom trea av sju så jag är nöjd:D Alla frågade hela tiden hur jag fortfarande kunde vara kvar i tävlingen i slutet men det var jag:D Så först guld och sen brons för mig:D Det är ju jätteroligt med spelkvällar:D Skulle ju haft med tonårskillarna men de svek ju mig och Lisen:P Får tagga lite så de också vill:P Men nu ska jag nog ta och sova lite så jag inte vänder på dygnet för mycket:P Ha det gött!

Kommentera här: