dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Fågeldansen!

Tjenna!

Började morgonen med att ha mikrobiologi och genetik med genomgång:) Sedan var det miljöhistoria och då ska vi skriva en inlämning nu så idag har jag läst igenom de texter vi ska använda oss av:) Efter maten var det svenska och då jobbade vi vidare med studieteknik så vi inte blir helt panikslagna på universitetet/högskolan:P Ett mikrobiologi och genetik-pass igen och då läste vi i boken och till sist hade jag matte D:) Det känns så himla bra att vara där man ska vara i boken:D Det underlättar verkligen och idag skulle vi bara räkna en "räknesida" och jag hann precis och fattade allt:D
 
 
Iväg till cellon och vara med på halva orkesterlektionen och spela enskilt efteråt:) Ni anar inte vilken låt jag fick i läxa:D Det blev fågeldansen, haha:D Jag har hela lovet att öva på den så nu ska jag verkligen kunna den och snabbt ska det gå:D Kanske utantill också, vem vet:P Här hemma har jag inte gjort så mycket, fotbad och te framför datorn:P Fixat lite med musiken så nu har jag en cello-spelningslista och det är låtarna från en notbok:) Ha det gött!

Kommentera här: