dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Dammsuga och tvätta bort leran!

Hejhej!

Var tvungen att ta bussen till skolan vilket innebar att jag var tvungen att sitta i norras studielandskap i 40 minuter... Känner mig inte riktigt hemma på norra men sånt är livet;) Hade matte i två timmar och sen var det att åka hem igen med bussen:) Här hemma har det hänt grejer, mamma tvingade ut mig för att städa bilen... Dammsuga och tvätta bort all lera, det var ju det roligaste man kunde göra en fredagseftermiddag när det är minusgrader ute;)
 

Sedan har jag tittat på Grey's Anatomy för att jag tänkte hinna ikapp så jag kan titta på TVn istället med text på:P Men nu när jag kollade upp vilket avsnitt som ska visas på onsdag så blev det så att jag ligger fem avsnitt före:P Retar mig lite, bara jättelite;P Har inte hänt så mycket mer faktiskt, blev jättetrött förut;) Redan vid tio började jag gäspa och det beror nog på sportlovets "vända på dygnet"dagar:P Men nu ska jag sova så vi ses!

Kommentera här: