dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Apocalypto, Fight Club och Hotel Transylvania!

Tjennixen igen!

Nu har alla åkt hem eller det var för en halvtimme sen för jag skjutsade hem tvillingarna till sig, inte ska de cykla så här sent:) De börjades med att beställa pizza till mig och Adam för vi var tydligen hungrigast:P Sen efter en kvart så åkte tvillingarna, Monica, Adam och jag till ICA och köpte massor och sen till pizzerian:) Filmmaraton tog sin början och vi såg Apocalypto, Fight Club och Hotel Transylvania:) Alla var bra filmer, hade sett första och andra redan men det var ett tag sen så det gjorde inget:) Kom ändå inte ihåg allt:P
 
 
Den tredje filmen hade jag inte sett och den var ju jätterolig, animerad och om vi hade sett den med scouterna hade jag lätt varit den som skrattat mest:P Det är ju ett helt bra tillfälle att vända på dygnet nu mellan onsdag-torsdag precis i mitten av veckan innan skolan börjar igen:P Det tyckte vi i alla fall, vår väl se hur trött man kommer vara nästa veckan när man tvingas gå upp 06.00 tre dagar:P Det märker vi då men nu ska jag nog sova, dröm sött eller god morgon vad det nu blir;)

Kommentera här: