dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

17 februari 2013!

Hejhej!

Idag var det sista sportlovsdagen och jag började med att chilla vid TVn på förmiddagen:) Men efter maten räknade jag lite matte och sen har jag plockat i ordning lite här på skrivbordet, packat skolväskan, gjort en lapp till scouterna:) Fick tre par sockar av mamma från fjällen som nu ligger i socklådan:) Rensat alla USB-minnen och även rensat kameran:) Mer än 600 kort hade jag så det var dags:P
 
 
Har nog inte hunnit med mera, spelat lite cello också:) Imorn är det vecka åtta och måndag:) Inte så värst lång skoldag men på kvällen är det scouterna och tror att det blev ledarsamling också:) Fick reda på att familjen Karlsson från huvudstaden kommer om ett tag, kanske bara blir två av dem men det spelar ju inte så stor roll:P Men nu ska det sovas, om jag kan förstås efter att ha vänt på dygnet:P Dröm sött!

Kommentera här: