dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Julbord!

Hejsan!

En annorlunda dag på jobbet har det varit:) Först var vi inne när jag kom och då bar jag över massa stolar till Arken för vi åt julbord där allihopa:) Jag hjälpte även till att hämta bord från kyrkan:) Sedan hade vi samling och då kunde man andas lite och senare skulle vi gå ut med alla barnen och då helt plötsligt kom tomte:P Tomten hade lånat mina stövlar och vantar upptäckte jag;) Vissa var rädda men de flesta var glada:) Det var mest de äldre barnen som var rädda men en från Duvan grät så mycket så att hon fick gå in:/
 
 
 
 
Efter att tomten kommit på besök och lämnat alla julklappar gick vi in allihopa och började äta från vårt goda julbord:) Jag hade fönsterplats på en pall inknökad vid julgranen men är man liten så är man:P Jag fick också julklappar, två stycken:D En påse godis och en ljuslykta fick jag:) När jag kom hem så slappade jag lite men sen blev jag ensam hemma så då badade jag bastu ett tag för jag frös jättemycket:) Började läsa hungerspelen också, får väl se hur långt jag kommer i år:P Det är ju inte många dagar kvar menar jag:P I alla fall så har jag slappat lite framför TVn men snart är det läggdags för jag ska börja tidigt imorn och sömn behövs innan så vi ses imorn!
 

Kommentera här: