dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Vad har hänt mellan lägret och Londonresan?!

Tjenna!
 
Jag har inte skrivit några inlägg mellan lägret och London för jag har inte haft tid så här kommer lite småsaker som hänt:) Tur att Twitter finns för det är lite lättare att uppdatera där och samma med FB:P Brukar köra att jag ska skriva minst ett inlägg om dagen men så får det inte bli för jag kommer knappt ihåg vad jag gjort under dessa dagarna:P I alla fall kan jag börja med att jag åkte till Stockholm den 13 augusti med min pappa och syrran för att titta på en lägenhet som syrran ska köpa:) Hon och hennes kille var med för att kolla på en trea och nu har vi fått den så de ska väl flytta snart:) Jag hade frågat Abra om de ville fika med mig men det lite för kort tid de fick på sig så de kunde tyvärr inte:/
 
 
 
Tågresan till Stockholm satt jag och syrran i samma vagn men inte bredvid varandra och pappa satt i en annan vagn:P Han är ganska pratsjuk så han skickade hela 14 MMS till mig om massa skitsaker och det var inte ens roligt! Han kom även till vår vagn och frågade oss om vi ville sitta i hans vagn för det kunde fixas men vi sa nej hela tiden:P På hemresan var det värre för då satt jag bredvid pappa och han tjatade hål i huvudet på mig! Tack och lov för att hörlurar och musik i mobilen finns:D Den 15 augusti ringde han som jag hade varit på jobbintervju till mig och jag fick jobbet!! :D JAG HAR ALLTSÅ JOBB I ETT HALVÅR NU:D Samma dag så hade vi scoutmöte och planerade inför hösten:) Jag, Lisen, Gustav och Filip har nu fått mer ansvar nu och ska hålla ihop scouterna detta året:) Nästa dag den 16 augusti ringde min lilla kusin Viktor till mig och vi pratade länge om vad jag och familjen hade för favoritfärger, favoritmaträtter och vilken färg på cyklarna vi hade:P Han förklarade även för mig hur helikoptrarnas propeller fungerar:P Han är världens gulligaste kusin och innan han ringde mig sa han till sin mamma att "Jag älskar Rebecca":D Väldens sötaste! 
 
 
 
På kvällen var jag och Lisen på bio i Skara, första biobesöket där och vi såg Elysium och den var bra:) I reklamen på bion så sjöng jag med och Lisen skämdes lite:P När vi kom hem åkte vi till Lisen och av någon anledning hamnade vi på 97:ornas lan:P Det var Jesper och Gustav vi kände och det var roligt i början men vi åkte hem efter en kvart sen:P Kusinen Viktor och familjen kom på besök och sov över hos mormor och morfar den 17 augusti:D Vi åkte till Läckö och åt mat och tittade på slottet för min kusin var ganska fascinerad över kanonerna som fanns där:P Vi käkade även mat på kvällen hos mormor och morfar och till förrätt blev det räkfrossa och sedan så var det buffé till huvudrätt men vi orkade inte mer mat egentligen så det enda jag åt var sallad och ägg:P Viktor hade lite långtråkigt och började sätta guldstjärnor på allas pannor så man kände sig duktig:P Dagen efter skrev jag äntligen mina tackkort från studenten så nu är det gjort så hoppas alla blev nöjda:) Det firades med bananchoklad:D Vi ses senare!
 

Kommentera här: