dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tänk vilken stor skillnad det kan vara när man är ett litet barn mot nu!

Heeeeeeeeeeej!
 
Nu har jag äntligen kommit ikapp bloggen:P Jag har inte skrivit om samma dag på bloggen förrän nu och senaste var i slutet av juli:P Men nu har jag skrivit ikapp och det känns bra så nu kan jag andas igen:P Idag har jag jobbat och det känns som det kommer bli en bra höst:) Jag fick äran att hämta maten i det andra huset, samma hus som jag gick på dagis:) Jag skulle hämta massa nektariner i källarförrådet och när jag kommer in dit ploppar massa minnen upp:P Det första var att jag inte hade någon aning om att rummet var så litet, när man var fyra, fem år så såg ju rummet jättestort ut:P
 
 
 
Jag minns även när vi lekte ute att jag satt i sandlådan och käkade sand när jag var liten och lekte med bilar:P Alla minnen bara väller ut:D Har inte så många dåliga minnen som tur är och idag när jag fick träffa de som var tre, fyra och fem år så upptäckte jag två kompisar som såg precis ut som min syster och hennes kompis;) Den ena vad blond och den andra brunett och de var förståndiga och försökte leka vuxna, precis som min syster! Helt otroligt tycker jag:P Idag kom ett röstkort från kyrkan och det är första gången jag får rösta i något, börjar bli lite pirrig men nu känner man sig allt lite vuxen:P Hej svejs!
 

Kommentera här: