dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Kräftskiva fast jag käkade räkor istället!

Hellojsan!
 
Jag var fortfarande trött efter både lägret och London men i lördags var jag på scoutledarmöte och då åkte jag, Lisen, Gustav och Jesper till olika platser där vi tänkte köra Jeriko:D Vi har nu bestämt plats och på vägen hem åkte vi förbi Hjulets café och där fick vi gratis muffins:D Nästan direkt efteråt åkte jag till Monica för hon hade kräftskiva och de som var där var Maja, Lina, Adam, Vivian och hennes kille:) Det var jätteroligt och det blev även ett hejdåkalas för dem också:) Maja, Monica och Adam ska ju till Norge, även Jenny också:) Lina drar till Korea och Vivian är väl hemma än så länge:) Det känns som alla drar, sorgligt men sånt är livet:)
 
 
 
Jag åt upp mina räkor och även en hel vitlöksbaguette och sen ber de andra mig att äta upp resten av deras räkor och det gör jag:) Sen hade de massa baguetter kvar också som jag åt och då käkade jag dem med potatissallad:) Jag doppade brödet i potatissalladen och sedan åt jag, såg kanske inte jättegott ut men det är gott:P En väldigt bra helg men många hejdå blev det:) Ha det gött!
 

Kommentera här: