dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jag fruktade detta!

Gokvällen!

Idag har det varit bra förutom när jag bytte blöjor för då var det en som uträttade sitt behov på skötbordet utan blöja:/ Jag har fruktat detta under min tid på förskolorna men det har aldrig hänt mig och idag hände det, usch, fy och blä!! I alla fall har det blivit mindre gråt så det var ju bra:) När jag kom hem chillade jag lite och sen började jag hitta "perfekta" vedklampar som behövs vid Jerikospelen:) Vi ska ju köra det för Prisma om ca en vecka och jag klättrade bokstavligt på all ved och riskerade livet om allt skulle rasa... Dock så var jag ensam hemma och det kanske inte var den bästa idén;) Jag lever ju i alla fall men det började nästan rasa ett tag...
 
 
 
 
Sen har jag cyklat runt och tagit kort på bra ställen som ska var till bildorienteringen som vi ska ha på terminstarten på scouterna:) Mamma bakade äppelpaj förut och det var jättegott:D Har jobbat exakt en vecka nu och allt känns bra men vi ses imorn!

Kommentera här: