dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Första personalmötet!

Hejsan!

Idag har jobbat min tredje arbetsdag, jag börjar komma in i rutinerna och sånt nu:) Mindre gråt har det varit idag också och mer barn har ätit så det är positivt:) Efter jobbet åkte jag direkt till musikskolan för att spela cello och nu spelar jag in mitt elfte år:D Det sägs att de andra cellisterna i orkestern ska sluta:( Jag vill vara kvar men dock så har jag precis tagit studenten och den näst äldsta har börjat åttan:P Hoppas de som går i tvåan och ettan på gymnasiet ska spela, i alla fall på konserterna och på lägret:)
 
 
 
 
Ska även börja i orkesterföreningen i stan, det kommer bli en stor utmaning men jag vet ju hur man fuskar:P Efter cellolektionen var det personalmöte och jag trodde det skulle bli jättetrist och strängt men det var ganska roligt ibland:) Vi fikade i mitten och pratade om allt möjligt så jag känner mig som en del i gruppen nu:) Det kommer nog bli en bra höst! :D Nu ska jag sova för imorn börjar jobbet igen, ha det gött!
 

Kommentera här: