dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Magnus Uggla den store!

Heeeeeeeeej!

I lördags gick jag upp ganska tidigt för då skulle jag spela cello med orkestern, de andra orkestrarna och Hans Kennemark:D Det gick bra, det går bara bättre och bättre för varje gång:) Jag var tvungen att gå 20 minuter innan för jag skulle till Stockholm med mamma och pappa:) Vi fick biljetter av syrran och hennes kille till Magnus Uggla den store, en show han har just nu:) När vi kom dit fick vi mat och en drink:) Det blev toast med skagenröra, ryggbiff och pommes, till dessert blev det en chokladpralin:) Mycket god mat men bordet var väldigt vingligt:P
 
 
Man började äta strax efter 18.00 och Uggla drog igång showen strax efter 21.00:) Han har skrivit en show med nyskrivna låtar som man knappt hört förut så man kunde inte sjunga med, lite synd:/ Men den sista halvtimmen drog han igång ett medley på gamla godingarna och då ställde sig alla upp och började sjunga med allt vad de hade, även jag:P Det var värsta trycket, roligt:D Vi kom hem strax innan 24.00 och sen bums i säng för jag ville åka iväg så tidigt som möjligt så jag hann till min konsert med Hans Kennemark och orkestern:) VI hörs snart!

Kommentera här: