dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jag vann!

Hejhej!

Haft, svenska, Nkb och miljökunskap:) Hände inget de första lektionerna men sen fick vi labba med våra vattenprover som vi har tagit runt om i stan:) Vi skulle kolla gränsvärden med nitrat och fosfat:) När jag kom hem från skolan chillade jag lite och åt för sedan åkte jag till scouterna:) Vi lärde alla barn hur triangakök fungerar och sedan hade vi tävlingar vem som kunde vara snabbast:P Efter att alla barn hade kört skulle såklart Filip, Gustav och Per köra tävlingar och då kände jag för att skrika lite extra på dem:P Gustav blev så irriterad så jag var tvungen att vara tyst:P Det gick bättre för Gustav men inte för Filip och sedan tvingade de mig att köra:P De sa att de också skulle skrika på mig som jag gjorde och det var inga problem men sen skulle de ju välta ned grejerna hela tiden så tillslut gick det inte för allt skratt så jag gav upp, haha:P
 
 
Sedan hade jag och Filip några brottningsmatcher:P Jag vet inte vem som började men i alla fall så vann Filip första omgången och jag fall ned på knä och mina byxor blev alldeles leriga:P Sedan ville Lisen filma med min gamla systemkamera som inte har den funktionen så då blev det min mobil istället och denna gången fick jag ner Filip på rygg:D Eller vi båda fintade varandra och då hamnade han på rygg och jag följde nästan med också, haha:P Men jag låg inte på marken så jag vann:D Haha, så kan det gå ibland och nyss skrev jag klart mina stödord för miljöhistoriaredovisningen:) Varken jag och Maja visste om att den skulle vara imorn så tur att vi fick reda på det idag:D Jag hann klart för jag var så duktig förra lektionen när jag skrev jättemycket:D Ha det gött så får vi hoppas att mina knän inte är fulla med blåmärken vilket jag inte kommer bli förvånad över jag som är lite känslig med sånt där:P Jaja, roligt hade vi idag i alla fall, sov så gott!

Kommentera här: