dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Arbetet är på G!

Hejhej igen!
 
Nu är det inte bra att skriva ett inlägg vid halv ett på en vardag, inte bra Rebecca! Jag har faktiskt suttit med projektarbetet, alltså hemsidan nu på kvällen så att jag inte ska få sådan panik sista dagen:/ Istället gör jag att jag inte får så mycket sömn:/ Vilket är bäst? Bra fråga men i alla fall, vad har jag gjort mer idag? Jo, jag har hållit ett informativt tal om studieteknik:) Det gick bra, tror jag eller det kändes så också och jag hade inte så många stödord men jag klarade det bra:) Till och med blev det nästan utantill:) Efter maten hade vi NkB och då var det en redovisning som vi hann bara och efter det gjorde vi sådana där tester på vårt vattenprov i miljökunskapen:) Sedan satt jag en stund med kulturarna för jag och Jenny tänkte hitta något på stan som man kan ha på sig imorn:) Det blev Jennifer och hennes kille som också följde med och jag hittade två partytoppar, visar imorn och två nagellack blev det också:) Lila och grönt:D
 
 
På scouterna så ösregnade när jag kom dit men precis när vi skulle börja slutade det, passade bra:) Vi grillade marshmallows och hade tävling om vem som kunde hitta på mest scoutord samtidigt som vi högg ved och eldade:) Mysig kväll och sen har jag suttit framför datorn med mitt långa arbete som aldrig tar slut, ska skriva en rapport på det också och jag måste skriva färdigt i loggboken så det är en hel del saker att göra:/ Hoppas jag kommer klara det så jag inte knäcker mig själv med sömnbrist men imorn är det valborg och då blir det nog grilla i stan med kompisarna och sedan blir det förmodligen Stadt på kvällen:) Blir bra men nu ska jag verkligen sova, Framtid 2013 är imorn så ingen vanlig skoldag:) Kanske ska sova mig igenom dagen:P Vi får se men sov så gott allihopa!
 

Kommentera här: