dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Wayne's Coffee!

Hellojsan igen!

Idag hade jag ju webbdesign på morgonen och ni såg ju förut hur den slutgiltiga produkten blev:) Jag är nöjd med den:D Sen hade vi nästan ingen miljökunskap, ingen i min grupp var där och vi skulle jobba på valfri plats:P Sista lektionen för mig var kemi och syror, ständigt skriva av från tavlan och fattar typ inget:P Efteråt drog jag med till Wayne's Coffee med några klasskompisar och fikade lite:)
 

Jag och Jenny gick till bussen strax efter det och hemma jag spelat tetris på FB, tittat på Gilmore girls och räknat lite fysik:) Började på fjärde säsongen av Gilmore girls nu:D Imorn är det forskarfredag och jag ska ställa upp och passa barn åt Vänermuseet:P Ha det gött!

Kommentera här: